Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE
Click Gambar untuk Order :)
Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari rundungan sedih dan duka. Aku berlindung kepadaMu dari sifat lemah dan malas. Aku berlindung kepadaMu dari sifat pengecut dan kedekut. Aku berlindung kepadaMu dari beban hutang dan penindasan orang.

Friday 6 January 2012

jom kutip pahala:)

assalamualaikum semua...

jom sama sama ikot saya ye....











 alhamdulillah:)

yang ni pula adalah zikir untuk hari sabtu baca ikut kemampuan tetapi lebih afdal jika baca 1000kali:)

:)

alhamdulillah sekali lagi terima kasih banyak kerana sudi luang masa ikot berzikir bersama saya moga Allah swt bukakan lagi hati kita untuk tetap teguh dengan perintahNya semoga istiqamah dan saya doakan anda semua diberkati Allah swt hendaknya:) 


senyum sekali nk tengok manis tak muke??;p
ha kan manis macam tu.. ingat x post lepas >> senyum dulu baru bukak;p
keep on smiling=)

jemput share untuk memanjangkan pahala:)
wallahualam
wasalam=)



4 comments:

QA's ~ mamapapa said...

SALAM..TERIMA KASIH SAMA2 BERKONGSI..SMOGA KITA SAMA2 MNDAPAT PAHALA..AMIIN..SY FOLLOW UR BLOG,YE..NTI SUDI2KN FOLLOW BLOG SY JGK,YE:))

feeqa rayyan said...

w'slm...sama2..insyaAllah terima kasih kerana sudi baca:)

F said...

Smoga kita semua mendapat pahala. Mudah-mudahan. Amin

feeqa rayyan said...

insyaALLAH amin:)