Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE
Click Gambar untuk Order :)
Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari rundungan sedih dan duka. Aku berlindung kepadaMu dari sifat lemah dan malas. Aku berlindung kepadaMu dari sifat pengecut dan kedekut. Aku berlindung kepadaMu dari beban hutang dan penindasan orang.

Wednesday 11 January 2012

new year mega giveaway 2012 belog nemomimosh!!!

assalamualaikum semua..

kali ni bukan nak share ilmu...setelah ditag oleh cik fatin sy try join contest ni click on the banner below to know more about the contest:)


jom la join...*berbelit lidah nak sebut "nemomimosh" hahaha comel je name...ok seyes...fyi im dun have much luck kalau join contest2 camni tapi kali ni yang buat nak sgt try sbb the hadiahnyeee....ngee;D im a bag lover! suke window shopping bag2 online tp xmampu beli hee so nak try ni klu ade rezeki ade la kan....lets see antara bag yang akan diberi kepada 10orang yang bertuah...

see sangat the gorgeous ok!;D

im gonna tag this 3 sweet person

so hopefully ade la rezeki sy dan kawan2 yang ditag kat giveaway ni:)
kalau xde rezeki xpe maybe yang menang tu lebih memerlukan rite?:)
korang kalau xnak join xpe n kalau nk usha beg cantik2 tgk kat ZEERA BOUTIQUE ni...sy pown kalau xde rezeki dalam GA ni maybe akan pertimbangkan untuk beli satu kalau ade rezeki lebih nanti sebab mostly beg dy sangat cantik bukan merasuah atau bodek seyesly xletak harapan pape yg puji lebih sbb im a bag lover thats y la ngee;D

btw nk share gak sumtink

Jangan sedih bila Allah tak bagi apa yang kita minta. Kadang2 Allah tak bagi sebab Allah tahu kita tak layak dengan apa yang kita minta. Tapi bukan Allah tak bagi terus. Allah ganti dengan yang sesuai. Kadang2 Allah tak bagi sebab Allah teringin (rindu) nak dengar kita duk merayu kat DIA. Kadang2 Allah tak bagi sebab Allah takut kita lupa diri. Tapi teruslah meminta sebab kita HAMBA-NYA. 

~Nasihat dari Tuan Guru Haji Tayyib~

wasalam 
may Allah bless anda semua amin:)

No comments: