Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE
Click Gambar untuk Order :)
Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari rundungan sedih dan duka. Aku berlindung kepadaMu dari sifat lemah dan malas. Aku berlindung kepadaMu dari sifat pengecut dan kedekut. Aku berlindung kepadaMu dari beban hutang dan penindasan orang.

Monday 2 January 2012

semangat yang makin kuat:)

assalamualaikum....salam maghrib semua:)



terima kasih pada yang sudi follow blog ini walaupun hanya ada 2 orang tetapi saya sangat terharu kerana walaupun saya bukan seorang ustazah mahupun ahli pendakwah sangat jauh dari golongan alim ulama' tetapi ada juga yang mahu mengikuti dan membaca ilmu ilmu yang saya kongsikan disini dan secara tidak langsung saya jadi semakin semangat untuk mencari lebih banyak bahan bahan dari sumber yang betul untuk berkongsi dengan anda semua. 

Untuk pengetahuan kalian saya semakin suke dengan apa yang saya lakukan sekarang iaitu dengan membuka blog ini dan juga mebuat page di facebook. Hal ini kerana dengan adanya tanggungjawab untuk menyebarkan ilmu ilmu yang saya dapat saya makin banyak membaca blog, website dan sumber sumber lain yang menyebarkan ilmu mengenai Islam bak kate orang semakin banyak kite membaca semakin banyak ilmu kite dapat dan ilmu yang kite dapat kite harus amalkan dan kongsikan dengan orang lain supaya ilmu yang kite dapat lebih berkat insyaAllah:) dan itu la yang saya lakukan sekarang moga Allah swt permudahkan niat saya ini dan menguatkan lagi semangat saya untuk lebih dekat denganNya. amin ya rabb:)

mungkin tidak ramai yang mahu baca bebelan panjang saya untuk yang sudi baca terima kasih sangat moga Allah swt berkati anda semua. sampai sini dahulu insyaAllah saya akan berikan lebih banyak lagi ilmu agama yang saya perolehi dari masa ke semasa jika ada sebarang pertanyaan ataupun ade ape ape perkara yang anda ingin saya rungkaikan dengan lebih lanjut hanya tinggalkan di chatbox saya ataupun boleh emel sy di emel agheart88@yahoo.com saya akan bantu sehabis baik. insyaAllah. 

maghrib semakin jauh dibelakang tunaikanlah sekiranya belum dan jika sudah alhamdulillah mari kite jumpe isyak pula hehehe :) 

may Allah bless all of u!
wasalam
arissa rania.

6 comments:

noor syazliatie said...

Bagus laa..teruskan niat baik ni..tak semua org yg buat benda mcam ni kan..so,keep it up..:)

feeqa rayyan said...

noor syazliatie: terima kasih banyak sokong sy:) kalau xmenyusahkan like page t fb t same2 kite sebarkan share ape yg sy post kat situ...thanks again hanya Allah yang dapat balas may Allah bless u dear...insyaAllah :)

akuamir said...

tanx 4 the sharing.. islam is syumul.. :)

salam kenal dan saya follow sini,, klo2 free jemput datang blog saya...

Anonymous said...

nice entry.. ape2 pun keep it up..

feeqa rayyan said...

awak amir: wellcomey hehehe yup that true:) salam kenal juga:)

atika: thanks dear...insyaAllah i will:)

Anonymous said...

Baccarat (Rules, Strategy, Strategy, and Tips) - FABCASINO
Baccarat is the game where you try 바카라사이트 to win by 메리트 카지노 쿠폰 getting rid 메리트 카지노 of your chips. It's quite simple. When you lose in a game of Baccarat, you'll end up losing the chips