Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE
Click Gambar untuk Order :)
Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari rundungan sedih dan duka. Aku berlindung kepadaMu dari sifat lemah dan malas. Aku berlindung kepadaMu dari sifat pengecut dan kedekut. Aku berlindung kepadaMu dari beban hutang dan penindasan orang.

Friday 11 July 2014

Official Launch ^_^

Assalamualaikum sahabat ^_^

tajuk over sangat kan hee launch la sangat! :p sebelum tu salam ramadhan buat semua ^_^ hey once again back in blogging world as im had been blogging few years ago with sharing mostly about my personal life and dah insaf sket xmau dah publish2 cerita2 sendiri so start a new life new blog which is this blog where the first name is "Islam Agamaku" by sharing all the ilmu agama bi iznillah alhamdulillah xsangka ada juga yang mengjengah blog yg xseberapa ni :')

and insyaaAllah lillahi ta'ala saya lancarkan blog ni buat kali kedua as 

"SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR" 
heee :D



tu je pun hikhik :p

n yes i'll keep on sharing imu2 agama insyaaAllah kerana that was my first intention on making up this blog years ago..hopefully semua dapat ilmu ilmu yang bermanfaat dari post post blog ni yang bukan sahaja untuk men"topup" iman dan ilmu agama anda tetapi juga untuk men"topup" ilmu kesihatan diri penjagaan diri dengan tips tips kecantikan, kesihatan, petua pemuda :p dan sharing on Supplement Shaklee yang dapat membantu anda dalam mendaatkan kesihatan yang baek insyaaAllah bak kate SHAKLEE


"CREATING A HEALTHIER LIFE WITH SHAKLEE" ^_^


orite thats it untuk Official Launch malam ni hee saya menjemput semua untuk sedikit jamuan makan sahur nanti dirumah sendiri ye hee :p

signing off with doa tido ^_^

Pertanyaan, konsultasi percuma dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Syafiqah Aminah Ismail
♥ sms/whatsApp: 013-3097681
♥ Emel : applepqa@yahoo.com

No comments: