Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Shakleemate Sihat Semanis Apple Merah :)

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE

Kempen Jom Berhenti Merokok Bersama VIVIX SHAKLEE
Click Gambar untuk Order :)
Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari rundungan sedih dan duka. Aku berlindung kepadaMu dari sifat lemah dan malas. Aku berlindung kepadaMu dari sifat pengecut dan kedekut. Aku berlindung kepadaMu dari beban hutang dan penindasan orang.

Sunday 1 January 2012

doa pembuka hari/doa pembuka 12 pintu

assalamualaikum semua...
sila senyum jika anda solat subuh tadi;D tahniah ye sebab anda mampu melawan hasutan syaitan dari melenakan lagi tidur anda..good good thumbs up! hehehe so kalau dah bangun adalah lebih elok untuk tidak tidur balik mesti pernah dengar early birds get the biggest worm *betul ke eh hehe lebih kurang la means that siapa bangun awal lebih banyak rezeki menunggu...ni kite ni kadang2 solat pown mamai je pastu terus tido balik *saya pown camtu kadang2 hehe tp kalau ikotkan memang xelok tido lepas solat subuh orang kate kalau tido xpasti sama ada time subuh atau lepas subuh nanti syaitan selimut kite gune kulit khinzir nauzubillah kadang xjadi nk tido bile ingat bende tu haih iman xberapa nk kuat lagi...so jom2 lepas ni pas subuh try jangan tido at least kalau ngantuk sekalipun klu xnak berzikir or baca buku ilmu boley la kuar berjogging ke tengok tv ke kalau ngantuk sangat pukul 9 solat sunat dhuha then sambung tido balik. i know its hard to do apalagi istiqamah tetapi xmustahil kite mencuba..Allah swt sayang umatnye yang menuruti perintahNya oleh itu kalau kite usaha tawakal insyaAllah Aswt permudahkan urusan kite untuk sepanjang hari dan mungkin akan datang rezeki dari sumber yang kite tidak sangka sangka:)  

walaupun saya mengajak buat itu ini tapi sy mengaku saya tidak juga mengamalkan hanya kadang kadang oleh itu jika ramai yang beri sokongan terhadap page dan blog ini dengan tidak langsung dapat membangkitkan semangat saya untuk lebih kuat mengelak dan menghindari dari segala hasutan syaitan. dan secara tidak langsung dapat meneguhkan iman saya.hasilnya saya akan lebih semangat mencari ilmu ilmu agama untuk berkongsi dengan kalian:) 

adeh terbanyak lah celotehnye doa pembuka harinya xde lagi hehe ok this is the doa actually saya pown baru tau so insyaAllah akan saya amalkan moga anda semua juga mahu mengikut amalan ini semoga hidup kite semua lebih diberkati Allah swt amin:)

doa pembuka 12 pintu/ doa pembuka hari:)


doa pembuka tirai:)

jom amalkan bersama tiap2 hari yea 
may Allah bless u all insyaAllah amin:)
wasalam

2 comments:

Unknown said...

Thanks for sharing.

feeqa rayyan said...

sama2...semoga bermanfaat buat semua ^_^